PDA

View Full Version : Hva er det FREKKESTE en kjæreste har sagt til deg?

SandraWang
08-04-2008, 23:14
Denne er MULIGENS (med frykt for å erte på meg mannfolka her nå hehe) mest rettet mot kvinnedelen av forumet, men for all del, dersom du er en mann som har opplevd kommentarer som ikke ligner grisen, post dem gjerne her! :cool:

Tenker vi lar hovedpersonene forbli anonyme.... :p

Her er en jeg hørte for noen år siden:
"er det så mye å forlange at middagen står klar når jeg kommer hjem fra jobb?"

HEhe kanskje unødig å si hvordan den diskusjonen endte.. *host* 60-tallet *host*

En annen slager:
"Hvis du hadde hatt kort hår når jeg møtte deg, hadde jeg aldri blitt sammen med deg"

...ja bra jeg trives med langt hår får man vel si da

Noen som har noen bra kommentarer på lager? Del dem! :D

Isabel
15-04-2008, 18:13
hehehe, det frekkeste her er vel ikke hva kjærsten min sa til meg.. Men hva han IKKE sa.

Vi satt i bilen på vei innover til Oslo en solfylt vårdag, med litt koselig musikk på anlegget. Da er det jo lett at tankene flyr og jeg ble sittende og glane og måle tennene mine i det lille speilet foran meg i bilen.

Etter litt tenking og vurdering selv sier jeg til kjærsten min: Jeg har ganske lange fortenner jeg! Og forventet vel egentlig at han skulle svare noe sånt som: Neida, du har perfekte tenner du søta;)

Men tror du gubben svarte du??!!! Han ble istedenfor bare sittende og niglo på veien i håp om at han ikke ble befalt til å svare!

HAHA!

SandraWang
15-04-2008, 23:26
Haha!

Ja men man kan jo se det fra to vinkler:

1) Den som tier samtykker :p
2) Menn vet jo aldri helt hvor de har oss damer, vi sier f.eks ofte "ja" når vi egentlig mener "nei" osv... Så da var kanskje det tryggeste å ikke si noenting :D

Nissebror
15-04-2008, 23:31
Kan jeg bare få stille et spørsmål jeg mener er alle manns mareritt?

Når dere spør oss ; Elskling, har jeg lagt på meg?

HVA vil dere vi egentlig skal svare?
Sier vi nei, blir vi avblåst med at hun ser seg selv i speilet med et kritisk blikk, for så å hevde at ; "jeg ser jo at jeg har lagt på meg... du ser ikke på meg lenger du...."

Sier vi "ja, men det er på de rette plassene, og det gjør deg utrolig sexy", får hun for seg at vi synes hun er feit...

Så hva er fasitsvaret jenter?

(nekter å tro at jeg er alene om å oppleve dette altså)

Linda
17-04-2008, 08:24
Etter å ha fika opp en særdeles uoppdragen veddeløpshest et sted i bærum, kommer min daværende elsker og sier,
"du, jeg har funnet ut at du er mye mer mann enn meg jeg, og det er ikke så bra for egoet mitt, så vi kan ikke holde på lenger". Fy faasan,,, GOD selvtillitt på den der...

hurra...

Linda
17-04-2008, 08:29
En venninne av meg, som hadde sluttet med smultringer, og begynt med gulrøtter, fikk denne av typen sin:

"fytti grisen, bra du slanket deg før vi møttes, ellers hadde jeg aldri tatt i deg!

Sjarmerende...

Kompis som sa til meg:

... Nei så vi var på fest da, og hadde sånn nøtt eller sannhet lek, så fikk jeg spørsmål om hva jeg syns var dårlig med dama, så jeg bare sa at musa hennes hadde dritdårlig ånde, og hva skjedde?! Fikk en vinge gitt!!

Nei kan du fatte det...

SandraWang
18-04-2008, 15:35

Hehe, det der er jo klassikeren, MEN det finnes nok ikke noe standardsvar. Personlig foretrekker jeg å høre sannheten, og den har jeg da også fått noen ganger hehe. Som f.eks "Ja - du har lagt på deg litt trening hadde ikke skadet", jo det er jeg fullt klar over selv så da er det jo ikke noe å ta på vei for, da er jeg ærlig tilbake og sier "den magen din er jo god å kose med men nå begynner den å ta av litt hehe". Og så blir vi enige om at vi begge kunne hatt godt av litt trening.

Men slikt avhenger jo helt av hva slags vaner man har i forholdet, noen ville nok flydd i taket av en slik ærlighet :D

bajbaj
07-11-2009, 05:03
"i den morgenkåpa der minner du meg litt om en isbjørn"
(hadde på meg ei hvit plysjmorgenkåpe)

da jeg bare så dumt på han (fordi isbjørner er store og feite) innså han hva han nettopp hadde sagt og rodde seg fint inn igjen med: "for isbjørner ser så myke og gode ut at man vil bare kose på de"
:lol9:

Nissebror
07-11-2009, 05:17
...rodde seg fint inn igjen med: "for isbjørner ser så myke og gode ut at man vil bare kose på de"
:lol9:

Han har tydeligvis aldri sett en isbjørn på relativt nært hold? :lol11:

bajbaj
07-11-2009, 05:22
Han har tydeligvis aldri sett en isbjørn på relativt nært hold? :lol11:

haha nei troor ikke det neii:P
men hadde akkurat sett den coca cola-reklamen med de små baby-isbjørnene i da 7Sz56mtQB1M

villhamusa
07-11-2009, 15:17
Kan jeg bare få stille et spørsmål jeg mener er alle manns mareritt?

Sier vi nei, blir vi avblåst med at hun ser seg selv i speilet med et kritisk blikk, for så å hevde at ; "jeg ser jo at jeg har lagt på meg... du ser ikke på meg lenger du...."

Sier vi "ja, men det er på de rette plassene, og det gjør deg utrolig sexy", får hun for seg at vi synes hun er feit...

leste svaret på dette spørsmålet i pondus :D

svar ja det syntes jeg, da kikker ho garantert rart på deg ller blir sur, oppfølginga blir sjølsakt og ta ho i armene dine og viske svakt i øret "men jeg vet heldigvis den mest effektive måten for og smelte bort fett"

:owned:

tørr jeg spørre hva damene ville ha gjrt da for noe? :nana:

Nissebror
07-11-2009, 17:18
...tørr jeg spørre hva damene ville ha gjrt da for noe? :nana:

:getyou:

http://www.abcnyheter.no/files/images/2005-16/large/57171.jpg

:rasta:

villhamusa
08-11-2009, 14:31
de dame jeg har vært bortpå hadde bare begynt og le tror jeg :D

dumme spørsmål krever dume svar :D

bajbaj
08-11-2009, 21:08
leste svaret på dette spørsmålet i pondus :D

svar ja det syntes jeg, da kikker ho garantert rart på deg ller blir sur, oppfølginga blir sjølsakt og ta ho i armene dine og viske svakt i øret "men jeg vet heldigvis den mest effektive måten for og smelte bort fett"

:owned:

tørr jeg spørre hva damene ville ha gjrt da for noe? :nana:

AHAHA jeg hadde nok sett dumt på deg og ledd :lol9:

villhamusa
08-11-2009, 22:09
AHAHA jeg hadde nok sett dumt på deg og ledd :lol9:
AKKURAT :D

da slipper man og de sure minene etterpå :D

bajbaj
08-11-2009, 22:15
AKKURAT :D

da slipper man og de sure minene etterpå :D

haha...sant nokXD
men tror ikke du skal regne med at det blir noe på deg i nærmeste fremtid etterpåXD

villhamusa
08-11-2009, 22:26
haha...sant nokXD
men tror ikke du skal regne med at det blir noe på deg i nærmeste fremtid etterpåXD

er nesten værd det :P men bare nesten :D

bajbaj
08-11-2009, 22:32
er nesten værd det :P men bare nesten :D

XD hehe, nærmeste fremtid er forresten den neste timen eller noe sånt i mitt tilfelleXD
får kåt av meg til å bruke sex som "våpen" slik mange av mine medsøstre gjør......ærlig talt..straffe seg selv? hva er vitsen?

villhamusa
09-11-2009, 17:55
XD hehe, nærmeste fremtid er forresten den neste timen eller noe sånt i mitt tilfelleXD
får kåt av meg til å bruke sex som "våpen" slik mange av mine medsøstre gjør......ærlig talt..straffe seg selv? hva er vitsen?
ENDELIG!!!!!

ei dame som har skjønt det :D
:kiss::kiss::kiss::kiss:

sex er ikke noe våpen, det er bonus, og hvem liker ikke bonuser? :D

bajbaj
10-11-2009, 00:46
ENDELIG!!!!!

ei dame som har skjønt det :D
:kiss::kiss::kiss::kiss:

sex er ikke noe våpen, det er bonus, og hvem liker ikke bonuser? :D
:lol11:
:rule:

gunnar18
10-11-2009, 10:20
Om du først sier noe dumt til dama,... Hva er da den beste replikken for å ro seg i havn?

bajbaj
10-11-2009, 15:24
Om du først sier noe dumt til dama,... Hva er da den beste replikken for å ro seg i havn?

det kommer helt an på hva du har sagt det;)
"unnskyld, det var dumt sagt av meg" funker som regel vil jeg tro:P
men kommer jo helt an på hva som blir sagt, og så kommer det an på hvordan hun er

villhamusa
10-11-2009, 15:28
om det ikke er så stor sak så er det beste og få ho til og le :P ingen kan være sur på noen som får de til og le :D

ellers er det best og si unskyld eller det aller beste, bare ike si noe dumt :D

bajbaj
10-11-2009, 15:30
om det ikke er så stor sak så er det beste og få ho til og le :P ingen kan være sur på noen som får de til og le:D
det er sant...men guuuud så irriterende det er når man egentlig er litt sinna, og så gjør han seg til slik at man bare må leXD
men i det lange løp, så elsker jeg menn som får meg til å le:D det er viktigste egenskapen han må ha tror jeg:P

villhamusa
10-11-2009, 21:28
man kommer langt i livet med og være litt blid og spre litt glede rundt seg ja :D

WishOfNight
15-11-2009, 00:59
;)

http://www2.online.no/cgi-bin/cartoon.cgi?view=400&cartoon=pondus&action=display

villhamusa
15-11-2009, 14:33
;)

http://www2.online.no/cgi-bin/cartoon.cgi?view=400&cartoon=pondus&action=display
ALLLLRIGTH :D