PDA

View Full Version : Onkel Nissebrors eventyrhjørne vol. 2, eller "hijaber,knesokker & andre klesplagg"

Nissebror
25-03-2009, 00:05
En dag WishOfNight var ute og gikk i skogen, hørte han plutselig en som gråt.

Han gikk etter lyden, og snart fant han kneesox sittende på en trestubbe mens han gråt sine bitre tårer.

WishOfNight ville trøste, og spurte kneesox hva som var galt.

-"Jeg spurte Nissebror om jeg fikk bruke hijab på jobben", snufset kneesox.

WishOfNight klødde seg litt i huet, men ga opp når han fant ut at han bare fikk flis i fingrene. Han skulle til å påpeke at det kun var kvinner som gikk med hijab, men lot det være..

-"fikk du ikke lov til å gå med hijab da", spurte han kneesox.

-"Nissebror sa at han ga faen i om jeg brukte hijab", sa kneesox og tørket tårene.
-"han sa at siden vi var på et internettforum, kunne jeg sitte i elefanttruse og hijab om jeg ville, og at det overhodet ikke er noen kleskode for å være moderator på sexplassen".

WishOfNight kunne ikke forstå problemet. kneesox hadde jo ikke fått noe forbud mot å bruke hijab?

-"hijaben har blitt en del av meg", hvisket kneesox gråtkvalt.
-"jeg føler meg naken uten den, og den er en viktig del av min integritet."

WishOfNight tenkte i sitt stille sinn at det var best å jatte med. Aldri godt å vite hvor man hadde en sunnmøring.

-"Jeg kan nok ikke hjelpe deg med hijab", sa han, "men jeg kan alltids fikse en turban til deg inntil videre?"

Kneesox strålte som en sol, og WishOfNight fisket frem en dassrull fra sekken, og rullet den rundt hodet til kneesox.

Kneesox danset fornøyd bortover skogbunnen, og sang en sang han aldeles ikke kunne.

WishOfNight sto forundret tilbake.

Lite visste han om hva han hadde satt i gang...

WishOfNight
25-03-2009, 00:14
Genialt! Denne er jeg spent på! :lol11:

Takker!! :biggthumpup:

SnabelFanten
25-03-2009, 03:32
hoho... Detta blir Nytt på Nytt føler jeg.. :p

Nissebror
25-03-2009, 21:25
Så fort kneesox var ute av syne, kikket WishOfNight seg rundt etter et passende kvisthull :)

Etter at sexdukken Petra fra forrige eventyr stakk av med en skjeggete og uflidd søppeltømmer, var det stort sett kvisthull og tomflasker som fikk unngjelde for WishOfNight sin sexlyst :)

Og mens han sto der med buksa nedpå knærne og salig pesende med snurrebassen sin i en noe flisete sprekk i en granstubbe, hørte han to personer snakke sammen borte ved stien..

Nysgjerrigheten tok overhånd, og han bestemte seg for å finne ut hvem de to nykomlingene var.

Han kjente straks igjen kneesox pga alt dasspapiret rundt hodet, og den andre personen var også et underlig skue, der han sto med et håndkle dandert rundt hodet, sånn at kun øynene og nesen var synlig.

-"hei igjen", smilte han til kneesox, og de tre karene var fort dus med hverandre.

Den siste av de tre presenterte seg som t0werman.
-"egentlig er det t0welman", smilte han, "men L-tasten min funket ikke den dagen jeg skulle regge meg, så da ble det en R istedet. Siden har jeg beholdt R`en, for den får jentene til å tro at jeg er høy og mørk".

WishOfNight smilte.
Han hadde da opplevd merkeligere ting sammen med Nissebror på sitt forrige eventyr, så det skulle litt til for å sjokkere ham. :)

-"Jeg har laget meg en liten plankehytte like borti her", smilte kneesox.
-"Blir dere med, så kan vi lese litt kjendis-sladder i Se&Hør, og drikke appelsinsaft".

t0werman og WishOfNight ville gjerne være med, og de tre vennene la lystig i vei. Kneesox gikk først og viste vei, så t0werman, og aller sist gikk WishOfNight og plukka i et lokk. (Jepp, han var glad i blåbær, den vesle tassen) :)

Kneesox hadde valgt et bra sted for hytta si, og den siste biten måtte de kjempe seg gjennom et kratt for å komme dit.

Uten at t0werman la merke til det, hektet håndkleet hans seg borti en gren, og WishOfNight bråstoppet idet t0werman snudde seg lynraskt og dro til seg håndkleet igjen.

Plutselig forsto WishOfNight hvordan t0werman kunne ha tilgang til så mye kjendisstoff..

t0werman forsto at WishOfNight hadde kjent ham igjen.
-"Ikke et ord om dette, hvisket han.

WishOfNight sto fremdeles måpende og stirret på t0werman.
-"Herregud, hvisket han..
-"Du er... du er...."

(to be continued) :lol11:

kneesox
25-03-2009, 22:39
Han gikk etter lyden, og snart fant han kneesox
sittende på en trestubbe mens han gråt sine bitre tårer.

Hæ hæ hæ hæ hæ hæ... :lol9::lol11:

WishOfNight
26-03-2009, 00:41
:lol9: :lol9:

Nå er jeg virkelig spent på hvem t0werman er :lol11:

Nissebror
26-03-2009, 00:44
:lol9: :lol9:

Nå er jeg virkelig spent på hvem t0werman er :lol11:

Det er forsåvidt spikra, men kom gjerne med forslag :lol11: :lol11: :lol11:

WishOfNight
26-03-2009, 00:47
Det er forsåvidt spikra, men kom gjerne med forslag :lol11: :lol11: :lol11:

Ari Behn? :lol11:

Titten Tei, eller Kongen? :lick2:

Esben Esther Pirelli? :naughty1:

Nissebror
26-03-2009, 01:03
t0werman stirret på WishOfNight...
-"ikke si det", sukket han...

Men i samme øyeblikk ramlet det ut av WishOfNight som hadde århundrets hakeslipp..
-"Jan Thomas???"

t0werman sukket og danderte håndkleet raskt rundt hodet igjen..
-"ikke et ord om dette, ellers tar jeg med vennene mine og kommer hjem til deg på besøk"

WishOfNight svelget tungt og nikket..
-"skal ikke si et ord jeg..."

De gikk videre, og snart var de fremme ved plankehytta til kneesox.
De tre vennene koste seg med bunker av gamle Se&Hør, og fun light med appelsinsmak.

Plutselig banket det på døra, og Nissebror tittet inn..
-"så det er her dere har gjemt dere? Vel, bare kos dere gutter, men ikke glem og poste på forumet sånn innimellom da", smilte han.

Kneesox måpte..
-"åssen visste du at vi var her da"?

Nissebror humret..
-"det er jo jeg som skriver eventyret", lo han..
-"så det er klart jeg vet hvor dere er til enhver tid"..

De tre i hytta lo godt, men plutselig ramlet en tanke ned i hodet til WishOfNight..

-"da vet jo Nissebror om hemmeligheten jeg har i skoesken under sengen min også"...

WishOfNight var helt blek i ansiktet idet Nissebror ønsket god natt og gikk sin vei...

WishOfNight
26-03-2009, 02:22
:rofl: :rofl: :rofl:

Nissebror
28-03-2009, 11:30
De tre vennene hadde blandet appelsinsaften altfor sterkt, og det var mer enn noen av dem tålte.
I tillegg hadde saften stått så lenge at den hadde gjæret, og de tre ble etter hvert så møkkfulle at de lå strødd i hytta til kneesox :)

Men WishOfNight sov dårlig.
Tanken på den hemmelige skoesken under sengen hans, og at Nissebror sannsynligvis visste om den, var mer enn han likte å tenke på.

Når han endelig sovnet, drømte han om monstrene under senga og i klesskapet sitt, og at de rotet nedi skoesken mens de brukte WishOfNight sin mobiltlf til å sende mms til Nissebror av hva de hadde funnet :p

Når han våknet, innså han at han måtte kvitte seg med esken snarest mulig.

Det fikk ikke hjelpe at det var hans kjæreste skatt.
Det kunne ikke, MÅTTE ikke komme ut hva som befant seg i esken.

Selv ikke akkar-pizzaen kneesox hadde bestilt til frokost, fikk WishOfNight i bedre humør...

Nissebror
28-03-2009, 15:40
Under frokosten klaget kneesox på at de andre moderatorene hadde glemt fødselsdagen hans :)

WishOfNight og t0werman fikk lyst til å gjøre noe spesielt for kneesox, og de spurte hva han ønsket seg.

Kneesox var lenge stille, så sa han :
-"jeg har alltid drømt om å få oppleve Disney-land..."

De to andre ble stille.
WishOfNight så for seg enorme summer oppe i hodet sitt, og ristet bedrøvelig på hodet.

Det ble t0werman som kom med løsningen mens kneesox var på dass.

-"hva om vi bygger et fly og flyr ham over da? Så vanskelig kan det vel ikke være"?

-"hva skal vi bygge det av da?"
WishOfNight var skeptisk, men ikke uvillig.

-"vi får ta oss en tur og se hva vi finner"
t0werman var optimistisk :)

Og slik gikk det :)
t0werman og WishOfNight endevendte et par søplefyllinger, en bruktbutikk, og alle søplekassene i nabolaget før de duret ned i peisestua hjemme hos t0werman.

Så satte de to i gang med å skru & lime mens t0wermamma trakterte de to tullingene med bringebærsaft og nystekte vafler :)

Nissebror
29-03-2009, 13:16
To kilo pappstift, 4 liter superlim, 1367 skruer, 4 km ståltråd og 12 plastrede fingertupper senere sto doningen ferdig. :)

De to vennene hadde bygd et karosseri rundt en gammel DBS damesykkel av tomme blikkbokser som de møysommelig hadde skåret over og banket flate, og vingene var laget av tomme cornflakes-esker strukket over et skjelett av ståltråd og isopor, og i tillegg etterisolert med brukte bleier :)

Det ble selvfølgelig litt banning når de fant ut at doningen var for diger til at de kunne få den ut samme veien som delene kom inn, men etter en rask demontering av vingene, kunne til slutt t0werman og WishOfNight betrakte den stolte doningen i friluft :)

Deretter ble WishOfNight pålagt malejobben, mens t0werman gikk i gang med å demontere bæremeisen av den gamle Bergans-skolesekken sin, før han limte hele suppedassen bak på en gammel tv han hadde stående i garasjen.

WishOfNight kikket undrende på t0werman...

-"hakke råd til fallskjerm", smilte han..
-"så da blir det flatskjerm i stedet.. kneesox kommer aldri til å merke forskjellen uansett".. :)

WishOfNight så for seg kneesox i fritt fall med flatskjerm på ryggen.
Vel, den hadde i det minste HDMI-utgang, så det kunne tross alt vært mye verre.. :)

-"prøvekjøre, spurte han?

t0werman ristet på hodet..
-"neh.. går det til helvete, har vi ikke tid til å fikse den"

Dermed ble det til at de to vennene byttet på å trille den selvsnekrede doningen på vei inn i solnedgangen og mot plankehytta til sokken :)

Til tross for den romantiske stemningen, var det heller lite kjærlighet i lufta mellom våre to helter, og det kan vel i grunnen være like greit :)

WishOfNight klarte imidlertid ikke å slippe bekymringen om at Nissebror sannsynligvis visste om hemmeligheten hans i skoesken under sengen...

Nissebror
29-03-2009, 13:34
Etter en god natts søvn og en heller spartansk frokost i beste ungkarsånd, var dagen for avreise kommet.

Det ble raskt avgjort at kneesox tråkket, t0werman satt foran i handlekurven (han var jo tross alt kjentmann) og WishOfNight ble i all hast utnevnt til mekaniker og henvist til bagasjebrettet.

Det sies jo at selv en reise på tusen mil starter med et lite skritt, og med den filosifien som drivkraft, la de av gårde :)

Selvfølgelig kom aldri doningen i lufta for egen maskin, men ved hjelp av et lang slepetau og en velvillig pilot de møtte på Gardermoen, kunne de langt om lenge sette foten på amerikansk jord :)

Etter at det selvkonstruerte vingespennet hadde måkt et X antall Oslo-Trondheimsyklende fjompenisser i grøfta, ble nå vingene demontert.

At bleiene hadde begynt å stinke, kan også ha vært en medvirkende faktor til avgjørelsen om å fortsette uten :)

Noen vil nå kanskje undre seg over at dette snodige følget kom seg såpass smertefritt gjennom passkontrollen, men det skyldtes ene og alene at tollerne trodde de var Wallace & Gromit :)

Kneesox tråkket lystig i vei, mens t0werman kommanderte høyre og venstre om hverandre fra den flettede handlekurven, men WishOfNight satt bak og dinglet med bena, mens han bekymret seg halvt i hjel for skoesken under sengen hans...

Sakte, men sikkert nærmet de seg Disneyland...

SnabelFanten
29-03-2009, 13:52
hahahahahaha!!! :p

WishOfNight
30-03-2009, 05:18
Haha! Så bra, så bra!! :lol9:

Nissebror
01-04-2009, 01:06
Oppholdet i Disney-land ble kort for WishOfNight, som endte på snørra grunnet to bryske sikkerhetsvakters noe brutale behandling etter at den vesle spretten prøvde seg på et bakholdsangrep på en bukseløs Dolly Duck :)

Heldigvis fikk han selskap aw t0werman, som fortalte om sitt forrige USA-opphold og hvordan han ble rikskjendis.

WishOfNight stirret måpende mens t0werman fortalte hvordan han startet sin spede karriere som "towelie" i "South Park", og at han etterhvert fikk tilnavnet t0welman :)

Imens hadde kneesox et svare strev med å forklare de samme sikkerhetsvaktene at han var hverken Snipp eller Snapp, at han faktisk var en betalende gjest, og at han slettes ikke hadde noen planer om å være med på personalmøtet.

Etterhvert forsto vaktene at kneesox faktisk ikke var noen gnager, men sunnmøring, og lot ham gå :)

Men som de sa :
-"det ække så lett å se forskjell" :)

WishOfNight og t0werman bestemte seg for å gå på kino, og i neste episode skal dere få høre hva som skjedde i kinosalens mørke, og det blir nok også enda mer mas om skoesken som WishOfNight har under sengen sin :)

Angel4you
06-04-2009, 12:16
*ler så tårene triller og venter spent på neste avsnitt*

Nissebror
06-04-2009, 21:27
Imens, på Sexplassen gikk det opp for Sandra Wang, Eagle og Nissebror at de hadde barnefri for første gang siden forumet ble startet opp.

Snille onkel t0werman og onkel WishOfNight hadde jo dratt med seg lille kneesox til Disneyland, så det ble planlagt en real flatfyll.

Mer er det i grunnen ikke å si om den saken. :)

Nå var det meningen at jeg skulle skildre det som skjedde i en mørk kinosal "over there", men nå har det seg sånn at både WishOfNight og t0werman har tilbudt meg ikke ubeskjedne pengesummer for å la det være. :)

Jeg oppfordrer imidlertid leserne til ikke å spekulere i om det skyldes hvorvidt det faktisk skjedde noe, eller om de frykter hva min småperverse fantasi kan komme opp med :)

Nuvel..

Den kvelden betrodde kneesox seg til de to andre, og fortalte at nicket hans egentlig hang igjen fra den tiden hvor moren hans leste høyt fra "Pippi Langstrømpe" når han skulle legge seg :)

En vane han aldri hadde klart å legge fra seg, men etter at han fylte 30 og flyttet hjemmefra, måtte han bytte ut mammas stemme med Pippis eventyr på lydbok.. :)

WishOfNight tok seg i å undre om hemmeligheten hans i skoesken under senga hans virkelig var så ille likevel... :)

(og i neste episode vil dere få en gjesteopptreden av selveste Vingle-Petter. :) Eller kanskje ikke.. Eller jo.. Eller....?)

Åh faen heller, vent og se :D

Nissebror
07-04-2009, 22:13
Siden Vingle-Petter sto fast foran Fjordlandhylla på Kiwi, ble det aldri noe av hans opptreden i dette eventyret.

Jeg har imidlertid klart å få tak i en erstatter som holder til "over there", sånn at vi slipper utgiftene med å skysse Vingle-Petter over :)

WishOfNight, kneesox & t0werman våknet på hotellrommet til en ny dag.
Fulle av energi og eventyrlyst bestemte de tre seg for å fise videre til Hollywood.

De la i vei, og etter et stykke sakket kneesox farten.
De to andre stoppet opp og ville vente, da kneesox utbrøt :

-"Jeg fant, jeg fant..."

-"Hva var det du fant?" undret t0werman?

-"en Snabelfant???
kneesox var svært overrasket..

Snabelfanten reiste seg og børstet veistøv av pubmuskelen sin.

-"hva f... gjør jeg her", undret han?
Men så kom han på at så lenge det var Nissebror som hadde regien, kunne jo hva som helst skje :)

De fortsatte turen mot Hollywood, og jamen stoppet ikke kneesox opp igjen...

-"Jeg fant, jeg fant," ropte han sjokkert..

-"Hva fant du NÅ da," gryntet t0werman...

-"Jeg fant... MR.XX..."
MR.XX forsøkte høylydt å protestere, han ville slett ikke bli skrevet inn i eventyret.

Imidlertid skjønte han fort at han måtte gi tapt, og presenterte seg for de fire andre :

-"Jeg er altså MR.XX," sa han, "og jeg elsker Man U og hater Rapidshare"

-"Rapidshare?" undret Snabelfanten
-"Hviken divisjon speller dem i da? Sikker på at du ikke mener Rapid Wien?"

Og med det ble MR.XX målbundet, og måtte gifte seg med Snabelfanten.

MR.XX protesterte høylydt, han var da slett ingen prinsesse.
Men det skulle han aldri sagt, for i samme øyeblikk sto han der i en vakker, dypt utringet rosa ballkjole, og med en forgylt pappkrone på hodet.

(Tusen takk til dramagruppa på Holmneset barneskole for utlån av "prinsesse-rekvisitter)

Vi skal imidlertid forlate våre venner for en stund, for å sende reklame.
Vingle-Petter var nå kastet ut av Kiwi rett og slett fordi de hadde stengt for kvelden, og han tasset derfor nedover gata til konkurrenten ICA, som hadde åpent litt lenger.

Der møtte han ingen ringere enn Sunnhetsmannen som straks inviterte Vingle-Petter med hjem på litt sunn vegetarkost..

At han hadde baktanker med å få Vingle-Petter til å forsøke seg på "nøkkelhullet" sitt senere på kvelden, var heldigvis Vingle-Petter lykkelig uvitende om :)

Tilbake i USA hadde Nissebror bestemt seg for å la MR.XX slippe med skrekken, og hadde, til de andres store overraskelse byttet ham ut med MacGyver....

(og ja, WishOfNight var fremdeles plaget av tanken på den hemmelige skoesken under sengen hans hjemme....)

Stay tuned :)

t0werman
09-04-2009, 21:32
Den siste av de tre presenterte seg som t0werman.
-"egentlig er det t0welman", smilte han, "men L-tasten min funket ikke den dagen jeg skulle regge meg, så da ble det en R istedet. Siden har jeg beholdt R`en, for den får jentene til å tro at jeg er høy og mørk".

:rofl: muhahaha

t0werman
09-04-2009, 21:41
å eg trur eg dauer..... :lol11::lol11:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Angel4you
09-04-2009, 21:49
mumler noe om at Mr XX skulle blitt skrevet ut bare for å elske Man U

WishOfNight
11-04-2009, 21:45
:rofl::rofl::lol9::lol9: :popcorn::CLAP:

SnabelFanten
12-04-2009, 08:26
Høres nesten ut som jeg er fotballfan her, men det ER jeg altså ikke.. :p Det er bare en himla god unnskyldning for å gå på puben.. :D

Nissebror
12-04-2009, 11:45
Høres nesten ut som jeg er fotballfan her, men det ER jeg altså ikke.. :p Det er bare en himla god unnskyldning for å gå på puben.. :D

Du kjakan, vi veit at du holder med Ozon-laget altså :lol11:

Nissebror
12-04-2009, 17:20
Jeppjeppjepp...

Nå har jeg brukt noen dager på å finne ut hva i steikhakke jeg skal bruke Snabelfanten til i dette eventyret, men jeg er fortsatt like blank :nervous:

Nuvel, noe må han vel kunne brukes til..

Vel fremme i Hollywood ble kneesox plassert i ballbassenget i et tilfeldig hotell, mens resten av gjengen ville sjekke damer :)

t0werman og WishOfNight hadde planene klare etter et stort antall poster i kjendisforumet, mens Snabelfanten framleis var djupt såra og vonbroten pga at han savnet "SuperMarius", så han bestemte seg for å finne henne :)

Etter å ha klønet seg frem på gebrokkent "Petter Solberg-engelsk" med gjentatte ytringer om nårrvei ænn supermarius, så ikke amerikanerne annen råd enn å sende ham til Utah og tidligere OL-vinner Stein Eriksen, sønn av turneren Marius Eriksen.

http://no.wikipedia.org/wiki/Marius_Eriksen_(turn)

Mulig vi vender tilbake hans eskapader i skibakken litt senere, men nå vender vi tilbake til t0werman og WishOfNight, som trasket gatelangs i Hollywood :)

Etter å ha blitt lattermildt avvist hos den ene celebriteten etter de andre, trasket de inn på MacGyver Bar & Grill for å få seg litt vomfyll :)

MacGyver var en trivelig fyr, og kom fort i prat med våre to helter.
Han likte dem faktisk så godt at han lot dem spise alt de orket på husets regning :)

Etter at de hadde forsynt seg godt, kunne ikke WishOfNight dy seg lenger, men spurte :

-"du som fant opp alt mulig rart på tv, og nå står du her og lager mat?"

MacGyver humret litt før han svarte.
-"Vel, etter at min bestefar lærte meg å lage hamburgere av ihjelkjørt grevling og kamikaze-kråke, har jeg lagt meg opp en liten formue på det, siden råvarene er gratis."

Den kvelden kunne t0werman og WishOfNight observeres utenfor MacGyver Bar & Grill mens de ropte på Rolf :)

Og sannelig, i de sene nattetimer kom Rolf Falk Larsen susende forbi i siste indre, akkompagnert av Per Jorsett som høytidelig kunne erklære at han var 2 føre skjema :)

I mellomtiden hadde kneesox blitt grundig forført av en barmfager MILF og hadde i grunnen fått fitte over hele seg, Eagle våknet opp kun iført Sandras undertøy, og Nissebror undret seg egentlig bare over hvor i helvete han befant seg :)

Imidlertid, som den lille skap-sadisten han er innimellom, humret han over tanken på skoesken under senga til WishOfNight... :)

SnabelFanten
12-04-2009, 17:37
Pffffffffft... Må jo ikke kalle den pene jenta der for sånt da Nissen... :)

Petter Solberg engelsk?? :jawdrop: Du skulle bare visst du... hoho.. :lol11:

Nissebror
12-04-2009, 17:46
Pffffffffft... Må jo ikke kalle den pene jenta der for sånt da Nissen... :)

Petter Solberg engelsk?? :jawdrop: Du skulle bare visst du... hoho.. :lol11:

Skjønner du ikke at jeg prøver å provosere henne inn hit? :lol11:

SnabelFanten
14-04-2009, 04:45
Har prøvd jeg oxo.... meeeeeeeeeeeen... :jawdrop:

Nissebror
24-04-2009, 19:19
Den kvelden gikk Rolf Falk Larsen inn til et suverent, olympisk VM-gull i det europeiske norgesmesterskapet :)

Det vites ikke hvorvidt de to herrer t0werman og WishOfNight med sin intense "Rolfing" var til inspirasjon.

På vei tilbake til hotellet møtte de to vennene på en snodig skikkelse, og WishOfNight var først skråsikker på at det var oksen Anton fra 80tallets barne-tv :)

-"kan dere to pornotullinger fortelle meg hvor jeg finner Nissebror", brummet den tydelige irriterte tegneserieoksen.

WishOfNight og t0werman så på hverandre og trakk på skuldrene.
Den gærne nissefanten kunne jo være hvor som helst...

-"vel" brummet oksen.
-"Jeg heter Even Tyr, og jeg vil ha meg frabedt at mitt navn blir misbrukt i disse obscøne og perverse fortellingene!!"

Da forklarte WishOfNight at "eventyr" er en samlebetegnelse på oppdiktede historier, og fulgte på med eksempler som Askeladden, Ringenes Herre og Bibelen, og Even Tyr lyttet tålmodig.

Tilslutt spurte WishOfNight om ikke Even Tyr heller ville være med dem på eventyr, og etter å ha tenkt seg om, takket han ja.

(Nissebror satt forøvrig og klødde seg i skallen og lurte på hva pokker han skulle bruke Even Tyr til, og han forbannet seg på at han kunne straffepult WishOfNight med en frossen grillpølse der og da)

I mens, på Sexplassen, var herrene Lucifer og Nissebror på vei til Sexplassens postkontor med hver sin pappeske under armen..

På vei dit passerte de Linda, som satt på knærne med stumpen i været og plantet påskeliljer for å "freshe" opp litt på forumet.

Det gikk som det måtte gå, Nissebror og Lucifer kolliderte så det smalt, og Linda kniste smigret der hun satt og fristet over evne.

De to rustne herrer kom seg etterhvert på bena igjen, og fortsatte sitt ærend.

Noen timer senere satt Angel4you og klødde seg i skallen over brukerstatikker fra andre kvartal, forumrapporter, reiseregninger og bilgodtgjørelse, mens Eagle på sin side lurte på hvorfor i helvete Nissebror hadde sendt ham et dusin røde roser, en flaske champagne, flybilletter til Paris, håndjern med rosa pels, spekulum, pisk, landeplagen "Je T'aime... Moi Non Plus" (se video) på dobbeltsidig cd med innlagt repeat, random avspilling, syrinduft og med grenet uttak for munnstykke beregnet på tvilsomme hoftebevegelser...

iikQphBLe18

Eagle var forøvrig en klok mann, og han unnlot å spørre..

Den kvelden koste WishOfNight seg med Even Tyr, og tanken på skoesken under sengen glemte han der og da :)
(Nissebror ville sikkert aldri turt å nærme seg monstrene under senga uansett) :)

WishOfNight sovnet med et smil rundt munnen etter sitt livs mest spennende eventyr (eller var det Even Tyr?) :p

WishOfNight
24-04-2009, 22:53
:rofl::rofl:

Nissebror
08-05-2009, 00:37
WishOfNight sov godt den natten. Han våknet en eneste gang av at regnet trommet mot vinduet, men stakk bare tommelen i munnen og sovnet igjen.

Kun et lavt, men tilfreds grynt fra Even Tyr røpet at det slett ikke var tommelen sin WishOfNight hadde stukket i munnen og nå smattet begjærlig på.... :)

Den påfølgende morgen ble det fastslått at WishOfNight hadde drukket EvenTyrBrus rett dra flaska, og han undret seg over at Even & t0werman fant dette uhyre morsomt :)

De tre vennene hadde det så morsomt sammen at de hadde glemt bort kneesox, som nå ravet gatelangs etter å ha drukket seg småfull på "ginger ale"... :)

Dorullturbanen hans begynte nå å smuldre opp, og han var på intens jakt etter en ny turban, eller aller helst hijab.

Etter å ha rappa en dassrull fra et offentlig toalett og dandert nyanskaffelsen omhyggelig rundt topplokket, tok det imidlertid ikke lang tid før lovens lange arm var på pletten og buret ham inn. :)

kneesox er fremdeles kjent i statene som "kneesox bin laden", selv om sistnevnte hardnakket benektet noe som helst slektskap til Sjoko Laden og Mar Me Laden. :)

Det hører med til historien at kneesox ble sluppet fri temmelig fort, etter at produsentene bak "Brokeback Mountain" trengte desperat en standin til sexscenene, og slik gikk det altså til at kausjonen ble betalt :)

Til alt hell ble t0werman headhuntet til en amerikanisert versjon av "Flåklypa Grand Prix", og til rollene som Emmanuel Desperados, minkeier Jostein Kroksleiven og kjeltringen Rudolf Blodsprutmoen.
t0werman møtte tilfeldigvis på kneesox i kantina, og fikk smuglet ham tilbake til det trygge hotellrommet. :)

WishOfNight spilte yatzy med Even Tyr, og siden Even aldeles ikke kunne reglene, var det en smal sak for WishOfNight og jukse seg til seier gang på gang :)

Våre medforumister hadde i høy grad hatt et spennende opphold, og de begynte å grue seg til hjemreisen som nå var kun et par dager unna :)

De lurte imidlertid på hvordan i all verden de skulle klare å få tak i Snabelfanten igjen, men de kom raskt frem til at Nissebror sikkert ville skrive ham tilbake på forumet igjen om de mislyktes, så de gadd ikke bekymre seg over den biten..

Fremdeles var WishOfNight urolig over tanken på skoesken under senga hans...

WishOfNight
08-05-2009, 04:28
:lol11::lol11::biggthumpup:

t0werman
08-05-2009, 21:31
hehe mer mer mer..... begynte å lure på om du hadde skrivesperre en stund...vi vil ha MYE MER!!!!

WishOfNight
09-05-2009, 06:17
:that::lol11:

Nissebror
09-05-2009, 12:44
Har prøvd jeg oxo.... meeeeeeeeeeeen... :jawdrop:

Elementært, snabel.
Du bruker feil taktikk :)

Du må spille på sjarmen min!

Nuvel... :)

Nissebror
09-05-2009, 13:02
Fullmånen åpenbarte seg over en ikke navngitt del av landet..

I et noe glissent boligstrøk ravet et toetasjes hus mot nattehimmelen.
Lyset i vinduene i første etasje skapte en sterk kontrast mot den mørklagte etasjen over.

Den snille, godmodige kvinneskikkelsen som tidvis kunne skimtes gjennom de opplyste vinduene, gjorde sitt til at husets dystre hemmelighet forekom som noe mindre skummelt..

Men for den som våget seg opp den mørke, knirkende trappen til andre etasje, for så å befinne seg på gutterommet til WishOfNight, ville redselen snart ta overhånd.

Enhver som ville sette sin fot på det noe smårotete gutterommet, ville få fornemmelser av monstre som hvert øyeblikk kunne tyte ut av klesskap og frem fra under sengen..

Det var som om monstrene ville beskytte WishOfNight sin dystre hemmelighet, med sitt liv om så var..

Om man satte seg på knærne og lyste under sengen hans med en lommelykt, ville man straks få øye på den hvite skoesken, og bunkene med legeromaner fra den lokale Narvesen-kiosken.

Man kunne mer ane enn se den slimete monsterarmen som lå beskyttende rundt skoesken og beskyttet dens hemmelighet.

Selv ikke tannfeen våget seg inn her, noe de mange kjøkkenglassene med melketenner i fortalte med sitt tause språk.
Vannet var forlengst fordampet, og de bittesmå tennene var dekket med et tynt støvlag.

Likevel hadde ikke WishOfNight gitt opp troen på tannfeen, og håpet i det lengste at dersom hun endelig våget seg inn, ville bare forsinkelsesrentene dekke det meste av studielånet hans.

It was a dark and stormfull night.....

Angel4you
17-06-2009, 09:42
helle måne så treig du er da... er det ikke på tide og skrive mer?

Nissebror
24-07-2009, 22:31
Jeg hadde et ørlite håp om å slippe unna Noregs mållag i dette eventyret, men så heldig var jeg ikke...

Nuvel..

It was a dark & stormfull night...

I ein fullstappa DC-9 over Atlanteren satt våre vener, vel tilfreds og oppglødd over alt dei hadde oppleve "over there".
Langnasetassen klarte også denne gongen å skapa dramatikk då han ankom flyplassen med politieskorte, og innsurra i gips frå topp til tå.

Me har ikkje lukkast å få nokre kommentararararararar frå Langnasetassen om hans bråe forvandling til egyptisk mumie. :)

Nattynskjet og handkledemannen diskuterte høglytt, til dei andre passasjeraranes frustrasjon, kvarvidt ein mann skulle barbera leggene eller ikkje. Handkledemannen var absolutt for glattraka leggar, noko Nattynskjet fann direkte grusomt og som ein gigantisk trussel mot hans mannlegheit.

Ein svensk M.E.H.H.O (Mamma Eg Hadde Harva Over) forbarma seg over Nattynskjet og ga ham medlemsskap i "høgmils-klubben" under særdeles uanstendige omstendigheitar på flytoalettet.
Medan dei hadde seg på toalettet, hadde handkledemannen sine bekymringar, i det han trudde var ei marerittakteg realisering av slangar på flyet (Snakes on a plane)
Lukkeligvis viste det seg berre at Langnasetassen var så inntulla i gips at sjukepleiarane hadde gjett ham utlagt snabelfant med 4 liters magasin innstøypt i eine leggen, og med dreneringsmoglegheitar i friluft. :)

Nattynskjet seig omsider på plass i setet sitt med eit tilfreds og fårete smil.

Medan flygemaskinen nærma seg Noreg og Gardarmoen, byrje Nattynskjet å vri seg i setet.
Det er uvisst om det skuldast Even Tyr sin avskjedshelsing, eller om det var vissheta om skoeska under senga som plaga minstemann.

Men no nærmar eventyret seg omsider sluten, så dykk får snart veta. :)

Nissebror
24-07-2009, 22:49
Det var en glad og fornøyd WishOfNight som satte seg på bussen hjem fra Gardermoen. :)
Ikke bare hadde han et morsomt eventyr bak seg, men han var også blitt nyforelsket i Havste. :)

Havste hadde fristet WishOfNight med pirrende bilder, og selv en daglig dose med Radar insektspray tok ikke knekken på alle sommerfuglene i magen hans :)

Han sovnet lykkelig med et smil rundt munnen mens flybussen humpet seg over jorder, åker og enger. :)
Tanken på Havste og hennes forlokkende bilder var nok til at han glemte skoesken for et lite øyeblikk, og i drømmene sine løp han over duggvåte blomsterenger sammen med Havste...

Han bråvåknet idet bussen tok en sving, og klatret nedover en bratt bakke. I bunnen av bakken fikk han se et kjent syn, huset han hadde vokst opp i, og hans kjære, elskverdige mamma som sto på trappen og ventet med et glass solbærsaft.

WishOfNight var hjemme... :)

Nissebror
25-07-2009, 22:58
Kun få timer senere ble sommernattens stillhet brutt av en fyrstikk som ble tent...
Noen sammenkrøllede avissider tok fort fyr, og WishOfNight stirret inn i flammene mens han andektig løftet lokket av skoesken..

Møysommelig havnet en og en gjenstand på bålet, og han ventet til en gjenstand hadde brent opp før han la en ny i flammene..

Han lukket øynene i sorg mens lukten av svidd cd steg til himmels..

Han knuget den signerte konsert-dvden tett til brystet, før han omsider kastet den på bålet, lettere gråtkvalt..

Når flammene omsider døde ut, reiste han seg på ustøe ben, tynget av stundens alvor.

Han gikk sakte mot huset, og håpet inderlig at P4 ville spille uvanlig mye Backstreet Boys fremover...

:)

WishOfNight
25-07-2009, 23:05
Haha! :lol9::rofl:

Nissebror, you rock! :lol11: :guitar: :beer:

Nissebror
25-07-2009, 23:10
Haha! :lol9::rofl:

Nissebror, you rock! :lol11: :guitar: :beer:

Nuvel :lol9:
Følte igrunnen et visst ansvar for å få avslutta galskapen, men håper på å komme sterkere tilbake i neste eventyrtråd :)