PDA

View Full Version : Syv stadier av ekteskapelig forkjølelse

engelen_sin
06-04-2009, 12:39
1. stadium
Min lille gullklump, jeg er så urolig for deg, kjøre du. Den snufsingen høres ikke bra ut. Det går så mye rart nå for tiden. Er det ikke best at vi drar på legevakta og får sjekket opp dette tror du? Så får du ligge og slappe av litt også. Jeg vet at sykehusmaten til tider kan være skrale greier, men jeg kan ta med litt mat til deg fra hotellet hver kveld. Jeg skal prate litt med avdelingsoversøsteren så får du sikkert et enkeltrom med TV.

2. stadium
Hør her, gullklumpen, jeg liker ikke den der hosten du har fått. Jeg skal ringe til legen så kommer han og tar en titt på deg. Gå og legg deg er du snill, elskede. For min skyld.

3. stadium
Det er nok best at du går og legger deg en stund elskling, man trenger hvile når man kjenner seg litt utafor. Jeg skal lage litt mat til deg. Finnes det forresten noe i fryseren jeg kan varme i mikroen?

4. stadium
Elskling, vær nå litt fornuftig. Nå har du laget mat til barna, tatt oppvasken og vasket golvet, så nå synes jeg at du skal legge deg nedpå og hvile deg litt, bare sånn for sikkerhets skyld.

5. stadium
Ta noen Paracet så går det nok over.

6. stadium
Men hvorfor går du ikke og finner frem Vademecum eller noe annet du kan gurgle den halsen med? Da slipper du å sitte der å brøle som en hvalross i brunst hele kvelden.

7. stadium
Men kan du ikke slutte med å hoste på meg da??!! Vil du at jeg skal bli syk?

Nissebror
06-04-2009, 12:43
Genialt :lol9: :rofl:

Angel4you
06-04-2009, 12:43
steike bra min sin :D