View Full Version : Bank dritten ut av Rybak !!!
Har du fått en overdose Grand Prix?
Er du drittlei Rybak-hysteriet?
Friker du ut av Frikar?
Bank ut frustrasjonen i Whac-a-Rybak!
http://nrkp3.no/index.php?s=whac-a+rybak
:lol9: :lol11: :lol9: :lol11:
Nissebror
22-05-2009, 19:33
Nåja..
Fikk en henvendelse pr sms om å holde noen oppdatert på stemmegivningen, og etter en time med den kaklende fjortisgamla som kommenterte, vil jeg mye heller ha en "whac-a-Svabø" :kissmyass:
t0werman
22-05-2009, 21:57
skjønner ikke hva folk klager på... med laptoppen på fanget så enset jeg snaut skravlinga hennes :P
Angel4you
23-05-2009, 01:34
Nåja..
Fikk en henvendelse pr sms om å holde noen oppdatert på stemmegivningen, og etter en time med den kaklende fjortisgamla som kommenterte, vil jeg mye heller ha en "whac-a-Svabø" :kissmyass:
Kan ikke si meg annet enn fullstendig enig med deg Nisse...... er helt utrolig hvor mye svada og ikke relatert skit den dama klarte å lire ut av seg.....
Glad jeg ikke så på MGP... :)
BennyNor
23-05-2009, 09:48
Greit hun skravlet mye men litt gullkorn kom det da innimellom... hører åpenbart til mindre tallet som synes dama er kul...
Nissebror
23-05-2009, 18:53
Greit hun skravlet mye men litt gullkorn kom det da innimellom... hører åpenbart til mindre tallet som synes dama er kul...
Vel, av ren nysgjerrighet fikk jeg faktisk tak i et opptak av sendinga :rofl:
Joda, Svabø var grei nok hun, helt til stemmegivningen.
Gikk bra en stund der også, helt til Rybak dro ifra.
Men derifra og ut ble det bare usmaklig kakling.
Og driten toppa seg i grunnen når "Juge-Jens" kom på lufta...
Jeg driter vel i hva fjas-ministeren har å si om grand prix, det går jo ikke an å høre på noe av det han sier likevel :kissmyass:
vBulletin® v3.6.9, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.