PDA

View Full Version : Litt om etikette og folkeskikk..

Nissebror
24-08-2008, 02:05
Dette underforumet er for amatørbilder av norske jenter og par.

Som alltid skal alle som skriver noe på Sexplassen overholde REGLER for Sexplassen.com (http://www.sexplassen.com/forum/showthread.php?t=212).

At en en jente legger ut bilder av seg selv, er nødvendigvis IKKE ensbetynde med at hun søker kontakt, så tenk dere litt om før dere sender en privatmelding.

Skryt gjerne av bildene, og vær generelt hyggelig.
Meldinger som stort sett inneholder kun alder, msn-adresse og spørsmål om cam-kos, kan jeg på det nærmeste garantere blir slettet umiddebart.

Med mindre jenta selv hinter om at hun er interessert i treff, kan det være greit å gå utifra at det er små muligheter for treff.

Dette er først og fremst skrevet som em oppfordring, og skal ikke anses som en regel, ettersom vi ikke har anledning til å sjekke hva som blir skrevet i privatmeldinger.

Imidlertid tolereres IKKE :

- negative eller nedsettende kommentarer om de som poster bilder av seg selv. Dette vil medføre permanent utestengelse fra forumet.
Vi er FOR ytringsfrihet, men også at det skal være hyggelig for alle å være her.
Liker du ikke det du ser, kan du bare finne noe annet å se på.
Dersom noen allikevel skulle mene at de har en menneskerett til å være brutalt ærlige, så tenk over dette :

HVORFOR er det så viktig for akkurat DEG å kunne ha friheten til å kunne få kalle et annet menneske lite tiltrekkende? Får det deg til å føle deg bedre med deg selv?

- IDENTIFISERING av personer skal ikke forekomme på noen som helst måte.
At noen legger ut nakenbilder av seg selv, betyr IKKE nødvendigvis at de ønsker å bli gjenkjent, for så at noen glupinger sporer opp navn/tlf.nr/adresse osv for så å offentliggjøre disse detaljene. Det kan oppleves meget ubehagelig om slikt blir kjent, så ikke ta sjansen på å ødelegge for andre.

Vennligst aksepter og overhold våre regler, og sørg for at Sexplassen.com blir et hyggelig sted å være på. :)

Nissebror
25-08-2008, 00:37
De som poster bilder, ønsker gjerne tilbakemeldinger..

Dette betyr IKKE at det er fritt frem for å skrive hva som helst.
Det å være pen eller stygg er et definisjonsspørsmål, og det har liten hensikt å skremme vedkommende totalt fra å poste flere bilder.

Har du ikke noe pent å si, anbefaler jeg at du går videre til neste tråd.

Føler du likevel for å poste, så prøv å vær noenlunde høflig i din kritikk.

Feks "ikke helt min smak, men tøft av deg å poste bilder av deg selv.
Det hadde aldri jeg turt."

Heldigvis er vi alle forskjellige, og ingen liker det samme. :)