PDA

View Full Version : Hva er det FLAUESTE du har opplevd??

SandraWang
08-04-2008, 21:29
Ehe.. overskriften sier alt, her kan det bli mye rare historier skulle jeg tro!

Det trenger ikke nødvendigvis ha noe med sex å gjøre heller, alle historier er velkomne her! Jeg kan jo starte med meg selv da..

Var 17 år gammel, og hadde vært slem pike og bøffa en liten appelsinjuice til 10 kr på Narvesen for noen uker siden, som resulterte i et noe pinlig møte med vekter i sivilt..

Det er vel sånt de fleste ungdommer finner på innimellom, men som om ikke dette var flaut nok, så kom det virkelig flaue noen uker etterpå.. Jeg og kjæresten min holdt på i senga under dyna midt på dagen nede på rommet mitt. Døra hadde vi låst, som man jo pleier når man har litt humpa-humpa i senga hjemme hos sine foreldre

Plutselig dundrer det på døra, og min far roper utenfor at jeg skal lukke opp øyeblikkelig! Vi bråstoppet med det vi drev med og var bom stille, turte ikke røre en finger.. Jeg satt da fint plassert oppå ham under dyna hehe..

Men dette funka dårlig, for han visste allerede at vi var der tydeligvis, og var såpass sinna at han ikke nølte med å dra frem reservenøkkelen og brase rett inn på rommet mitt! :eek:

Unødvendig å si at jeg neppe har vært så tomat i ansiktet i hele mitt liv.. Bedre ble det ikke da han noe sjokkert over synet, og samtidig rasende viste frem et brev fra Politiet (som forøvrig ikke sa annet enn at "saken er henlagt på grunn av varens ubetydelige verdi"). Han forsvant fort ut igjen, men kan si det sånn at jeg gikk fra kåt til istapp på sekunder

Det verste var at kjæresten ikke hadde noen problemer med å fortsette haha.. (Dere mannfolk er noen rare dyr!)

Konklusjon: Pinlig så det holdt, og jeg har aldri rappa en eneste ting i mitt liv siden den gang! ...*puh* godt jeg kan le av det idag

SandraWang
08-04-2008, 21:31
Nå kom jeg forresten på en til her hehe.. Er vel neppe noen episoder som slår den første jeg skrev der (for min egen del iaf), men her er en annen en..

Det var en sen kveld som jeg hadde liveshow på webcam for mine medlemmer, satt i senga med alle de bråkete vibratorene mine og hadde det riktig så morsomt. Etterhvert som tiden gikk, ble jeg kåtere og kåtere, og gutta på chatten gjorde ikke akkurat saken noe "bedre", ved å skrive masse opphissende ting til meg på chatten..

På slutten var jeg så kåt at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, og vi bestemte oss for å få en skikkelig felles-orgasme alle sammen. Å dæven som jeg kom da, kjente deilige orgasmebølger igjennom hele kroppen, og så deilig som det var, klarte jeg ikke å holde kjeft heller, så jeg stønnet ut min nytelse uten tanke på at vi tross alt bor i et sameie med flere naboer rundt..

Akkurat idet orgasmen roet ned og jeg fikk igjen pusten, hørte jeg et skikkelig LATTERBRØL fra leiligheten under! HAHhahahAHAhahaHAhahha!!!!

:p

Å huff, jeg turte nesten ikke å gå ut på noen dager lol.. Men de har nok etterhvert vent seg til at hver mandag kl 22-23 så bråker det litt ekstra fra soverommet mitt hehe! Prøver å holde meg selv i tøylene, men det er ikke alltid så lett når man er kåt heller da... *rødme*

SandraWang
08-04-2008, 21:32
Kom på en til...

En episode for noen år tilbake, det var jo egentlig ikke flaut for meg, heller moro! Men for typen derimot.. :p

En "kompis" av ham, som han egentlig ikke var så fryktelig interessert i å skravle med, ringte ham, og plapra ivei om alt og ingenting.. Typen min så ut til å kjede vettet av seg, og bare jatta med i samtalen.. Bestemte meg for å ha det litt moro mens han var opptatt i telefonen, så jeg dro like gjerne ned buksene hans og vippa frem kuken.. Satte igang med en heftig blowjob, og han fikk etterhvert SERIØSE problemer med å følge med i samtalen haha.. Etterhvert klarte han ikke å si så mye mer enn "...ja...ok... ahh*kremt*...hehe...sier du det ja.."

HOHO han gjorde alt han klarte for å få sagt hadet og legge på, men kompisen ble aldri ferdig å skravle.. Liker å PINE litt jeg hehe :cool:

SandraWang
08-04-2008, 21:33
ÅÅ haha åssen KUNNE jeg glemme.. Nå kom jeg på den DESIDERT flaueste episoden min tror jeg.. hehe.. Denne har jeg ikke fortalt høyt til så mange, men når vi først er igang med flauser her, så hvorfor ikke

Det var en dag jeg fikk et artig innfall om å ta med meg videokamera rundt i prøverommene i forskjellige klesbutikker for å lage en morsom film til hjemmesiden min. Jeg var innom både Cubus og Lindex, tok med meg forskjellige klær inn i prøverommet, og dro frem videokameraet fra veska. Hadde ingen til å filme meg, så jeg var min egen kameramann.. Så langt gikk alt strålende, jeg filma pupper og lår, og sneik meg til litt onani på offentlig plass hehe.. Litt nervøs for å bli oppdaga, men det er jo noe av det som gir det store kicket ved å finne på slike ting.

Cubus-filmen ble riktig så bra, og litt senere befant jeg meg i prøverommet på Lindex.. Ikke hvilken som helst Lindex-butikk heller, men en Lindex-butikk hvor jeg selv faktisk hadde vært ansatt som ekspeditør et år tidligere! Det ble et hyggelig gjensyn kan du tro..

Godt igang med filmingen, dro av meg klærne, og satte igang med å prøve forskjellige plagg mens kamera surret og gikk.. Jeg hørte utenfor at en av de ansatte gikk og ryddet i prøverommene, det er jo ofte at folk bare lar masse klær ligge igjen uten å rydde opp etter seg.. Jeg tenkte ikke noe videre over det, før dama plutselig dro opp MIN dør(!) for å se etter gjenlagte klær...! WHAAA, SÅ hun ikke at prøverommet var opptatt?!

Der sto jeg med videokamera i ene hånden, og andre hånda godt plassert på musa... Å herregud det føltes som om tiden frøs, jeg kunne bare synke ned i gulvet og forsvinne haha.. Dama sto som paralysert et par sekunder før hun forta seg å slenge igjen døra og ile avgårde haha...

Å fytterakkern, det skulle ikke være LOV å drite seg sånn ut.. Men i ettertid har jeg tenkt at det var nok minst like flaut for henne hoho! Jeg mistet litt lysten på å fortsette å filme etter at hun hadde gått, så jeg kledde på meg igjen og pilte ut av butikken.. La merke til at dama snakket ivrig med en annen ansatt ved kassa, og de så begge veldig rart bort på meg når jeg gikk hehe..

Kan si det sånn at jeg aldri har beveget meg inn i den butikken igjen siden da, og de gangene som jeg er i et prøverom noe sted, er jeg ekstra nøye med å sette skoene mine tydelig frem under døra, så de ansatte SER at rommet er opptatt!

Her er et bilde fra filmen forresten:

http://sexplassen.com/forum/attachment.php?attachmentid=195795&d=1260058360

Isabel
08-04-2008, 23:58
Dette er en fin historie, flau er jeg men må formidle den allikevel.. hehe:p
Jeg hadde nettopp blitt sammen med kjæresten min, og dette var tredje gangen vi hadde sex.
Vi brukte kondom for å være sikre og koste oss med det du vet.
Jeg satt oppå og rei han, og skulle til og bytte stilling da vi plutselig oppdaget at kondomet ikke lenger satt på pikken hans.:confused:
Vi begynte å lete rundt i senga, flyttet på dyna, så under senga , inntil veggen, men ingen tegn til kondomen.
Plutselig kom jeg på det!
Jeg hadde sikkert et kjempe rart utrykk i fleisen da jeg forsiktig hvisket... Jeg vet hvor den er.... :eek:
Kjæresten min så på meg med et forskrekket utrykk og sa næh!!!
Jo sa jeg og ble passe tomat i trynet..
Det er bare en ting å gjøre!
Han så på meg og nikket bekreftene.. -jepp det er det!:rolleyes:
Jeg kviet meg men slapp han til..
Han strakk to fingre inn i fitta mi og fisket rundt der inne!
Jeg lover! dette var en passe sprø følelse, og bedre ble det ikke da han fikk tak i den og dro den forsiktig ut av fitta mi..
(det føltes som at en snegle ble dratt ut av fitta! ÆÆÆÆSJ!!):eek:
Etter at han hadde fått den ut er jeg siker på at jeg så ut som en flaske ketchup i fleisen..
ÅÅÅgud å flaut det var, hehe..

SandraWang
09-04-2008, 00:06
Hehe, Isabel, ta den der historien din med "Hei, jeg er Dildo!" :D

Isabel
09-04-2008, 00:22
Jeg har opplevd mange rare, pinlige og ikke minst morsomme ting i de 24 årene jeg har levd. Og nå tenkte jeg at jeg skulle skrive litt om ett av de.

Dette skjedde rett før jul en gang, midt i all julestri og med hodet fullt av innpakningspapir, penger, snø og alt annet man har å tenke på i akkurat denne tiden.

Jeg skulle en tur innom på Duo i Prinsensgate å hente et eksemplar av typen Dildo til min første jobb som leketøystester for Duo.no…

Jeg parkerte rundt gaten, låste bilen og trasket avgårde mot Duo butikken, med kun èn tanke i hodet!! Nemlig hvordan jeg skulle formulere setningen jeg skulle presentere ved disken da jeg kom inn så det hørtes mest mulig proffesjonelt ut.

Jeg dytter opp døren til butikken og tenker inni meg: - Hei! Jeg er Duo’s nye leketøystester, Isabel og jeg er her for å hente et par ting.. Idèt jeg hadde spankulert opp til disken var jeg ferdig med setningen inne i hodet og stilte meg opp foran disken. Smilte så godt jeg kunne til de ansatte og sa: Hei! Jeg er Dildo!! *stum*

Etter ca 2 sekunder gikk det opp for meg hva jeg hadde klart å si og fortsatte med: Nei faen!! Og begynte å le..

Heldigvis for meg hadde de ansatte på Duo en god porsjon humor, og jeg en enda større porsjon selvironi. Så det hele ble en latterkule og litt røde kinn på meg der jeg sto og følte meg som en PinkRabbitVibrator i to sko..

http://www.owensworld.com/funnyimages/files/dildo_world_big.jpg

Nissebror
09-04-2008, 00:58
Hahaha :D

Utrolig bra Isabel, og ikke minst sporty av deg å dele det med oss :D